Begravning

Var på min farfars systers mans begravning idag. Kände honom inte, men följde med som stöd till farmor och pappa. Säger bara det, aldrig igen.. Hatar begravningar, mest för att jag hatar att gråta inför folk. Grät inget idag men nog fan var tårarna påväg mer än en gång. Klarar inte av att se människor ledsna.. eller att dom gråter.. Blir deprimerad och vill ba göra det bra igen typ. 
Blev mest ledsen för att det kändes som att återuppleva farfars begravning en gång till. Inte för att den var lik, utan för att farfars begravning var den sista och sorgligaste begravning jag varit på.. Saknar min farfar. ♥ Annars var ju begravningen fin och jag fick träffa lite släkt som jag aldrig träffat. Så tragiskt att det är på begravningarna man träffar släkten... aja. Det var en kvinna där som sjöng hur fint som helst och några höll tal. Han fick ju den bästa döden man kan få egentligen, dö av ålder och medan man gör det man älskar med dom man älskar. Inte dö i sjukdom eller ensamhet. :) 
RIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0