ren jävla kärlek

Har nyss städat lite och ska snart ut och möta Isak tror jag. Idag när jag kom hem stekte jag med pappsen så jag har blivit lite brun iaf, har ju svennepigment nått så jävuuulskkt.
Sen gick jag till mormor och morfar och hämtade Moa och gick ut och gick med henne. (många och i den meningen XD) Träffade Isak och åkte lite bil med han. Moa åkte också bil och hade huvet ut genom rutan:] SÖT!! Efter det gick jag tillbaka till mormor&morfar och pratade i 2,5 h. Det var trevligt.

Faaaan vad jag är glad att jag fick ha/har mor- farföräldrar!!!!! Dom äger. Mormor, morfar, farmor & farfar. ♥♥♥♥Bääääst!!! 
Imorgon ska vi ut till stugan och käka lunch :) Älskar min släkt och familj mest i hela världen!! +mina vänner dårå. Är så glad för att ni finns. :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0