:)♥

Fick klippa 3 karlar idag! En sa att jag var "välditt dutti!" Haha, han va från Mexico? XD nää minns inte....
Hade iaf kul på praktiken! :)

På lunchen for jag till trafikskolan och pratade med körskolelärarn om körkort. Han tyckte jag hade kört så mycket epa och bil så att det var för tidigt för mig att börja nu. Sååå, jag skulle komma tillbaka i April typ. Sen går hela Juli bort också, eftersom dom har semester då. :) Vi kom överrens att jag skulle göra bort typ all teori och köra lite innan, sen i Augusti ta nån körlektion sen köra upp osv! ASKUL :D äckligt taggad på körkort!
hahahahahhaha ingen fattar typ hur taggad jag är LOOOL. hatar er med körkort lite :)

Ikväll ska jag fara och äta med Vicktor och hans familj på Levar hotell :) mysipysi
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0