in i dimman


om nån timme vi ba hejdoooo!!! :D 
100 år sen vi drack tsm såååå atteeeh ja

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Jag hittade till din blogg när jag sökte på medium askblond-hårfärg, och fick då upp bilder från maj 2011 då du precis färgat det i den färgen. Har dock försökt att leta efter dom färgerna du nämner till personen som frågar vad du använt dig av, men hittar ingenstans. Vore snällt om du vill hjälpa mig då det är exakt den färgen jag vill ha men inte lyckas få. Tack på förhand! :)

2012-03-11 @ 21:29:25
Postat av: jasminelundström

SVAR: Färgen heter 8A medium askblond i Matrix serien om jag inte minns fel. Gå till en frisörsalong och fråga om det så kan dom säkert hjälpa dig, visa bild på hårfärgen om det vore så! :)

2012-03-11 @ 22:57:38
URL: http://jasminelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0