måndag 19/3

Shuuu
Idag är jag ledig men var ändå tvungen att kliva upp tidigt.. :(  Vicktor skjutsade hem mig imorse sen gjorde jag mig i ordning fort som attans och for sedan till Bemanningen. Och ja.... Jag var en timme tidig -.- BRA JASMINE.
Men fick ändå tid då och satte mig ner och fyllde i papper. Skulle vara askul att få jobba med utvecklingsstörda!! :D Så jäkla sköna människor alltså. :) Blir glad om jag ens får ett jobb, eftersom dom isf måste söka dispans för mig. 

Efter jag varit där for jag till min praktik och lämnade igen lite grejer, och efter det for jag och solade. heheh, svenne<3
Har ont i huvet och är inte taggad på skola imorgon alls.. :( stannnnar kanscheee hemmaaa :]
Nu ska jag chillipilla, städa eller göra läxa, eheheh svårt val svårt val........ :]
PUSSSSHEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0