hatinlägg

Alltså jag HATAR när man typ går med nån på stan sen ser dom en tjockis eller en människa som inte är som "alla andra". Och då hör man en korkad kommentar som: "Såg du??????" eller "Haha okej det där va ju snyggt?"
Sen när man svarar dom, "Vadå? Vad är det med det då?" Nä då kan dom inte komma på anledningen till att dom kommenterade en oskyldig människa på stan liksom.

Ååh, jag blir så less. När man gick i lågstadiet var det okej att titta snett på människor och undra varför dom inte var som en själv. Nu borde man ha vuxit ifrån det där. Allvarligt. Samma sak gäller allt jävla drama. Huuuur orkar man mobba folk liksom?! Typ, välj sida annars blir du också utanför. SKÄRP EEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR. Man behöver inte tycka om alla, verkligen inte! Men prata inte med dom jävlarna då, eller konfrontera dom istället för att dra med era kompisar till att ogilla personen. 
Jajajajajja, nog om det :))) hejdå!

Kommentarer
Postat av: tovee

Måste va kvar här och packa för att jag drar till italien på tisdag... men när jag kommer häm måste vi va med varandra!!! <3

2012-05-11 @ 22:19:21
URL: http://tovesjobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0