15/11

Tjuhuuuu,
vaknade med huvudvärk idag igen men tänkte kämpa mig till skolan (plus att jag hade missat bussen), åt frukost osv men he gick åt skogen så jag gick och la mig igen. Har blivit bäst på att försova mig också :) Så idag har jag städaaaaat.. Är inte ens klar än.. ska inte skaffa hus!! Jobbigt ju. Om 1 vecka kommer mamma och pappa hem!!!!!!! lycklig typ :] Har nojat sönder för att dom är borta, tror typ dom ska bli kidnappade eller dödade elr ba dö :( Dom skulle tagit med mig så jag kunde lugna hjärtat lite.. Dumma föräldrar som far utomlands sådär, blir ju orolii :( 
 
Men men, har ju tvingat Vicktor att va här så jag slipper va rädd för att va ensam hemma all the time.. Iaf på natten, det är ju läskigt :( Men han är en liten stökpojke och jag får ba städa ännu mer............. hmmm what to dooo..
HÄDDÅÅÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0