4/11

Hallådär
Idag ska jag städa och vara med päronen som tänker lämna mig ensam i 2 veckor på tisdag. Ser på Hells kitchen och dricker kaffe. Jäklarns bra söndag om de inte hade varit slutet på lovet dårå och om skolan inte skulle börja imorgon... Pallaaaa, har gått 14 år i skola.. Låt mig va??? Vill ta studenten och bli soffliggare! skoent
 
Nä, jag ska skaffa jobb. Ett bra jobb. Elllerrr... ett okej jobb. Inte värdelöst. Men ligga på soffan ska jag också, och njuuuuuuta sönder av att inte behöva gå till skolan. Fast det är ju ett tag kvar såatteeh ba att kämpa.
 
Varför är mina inlägg så värdelösa och långdragna? Kort sagt, jag vill ta studenten och få jobb. Så enkelt äre ;D Men nu nöjer jag mig med att kolla på Hells kitchen, adiooooos !
(myser i min mysiga mysfilt också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0