öhööhö

Igår for min älskling.. vaknade av att jag fått sms om att hon snart far. Mitt hjärta dog lite när hon skrev Hejdå.
Buuuhu vill ha min älskling kvar!! :( Men är superduperglad för hennes skull iaf :)
 
Igår var jag hemma från skolan, trött och less & hade dessutom bara en lektion på 1 timme. Inte värt.
Idag ska jag hälsa på min moster och mina bebiskusiner! :) Nog för att dom inte är bebisar än.. men dom kommer alltid vara bebisar i mina ögon :) Så jävla urgulliga så de finns int. Vicktor följer nog med, han är också lite bebiskåt tror jag. :):) Imorgon har vi varit tsm 10 månader och då ska jag pussa på Vicktor. Torsdag blire jobb, fredag blire nog chillipill, lördag ska jag stå i glashuset kl 12.00(!!!!) och fixa hår, sen blir det jobb 18-21. SÖndag ska jag nog också chilla B) HEJDÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0