04/3

Idag har jag städat lite, träffat kusinerna och klippt dom, hängt tvätt och chillat framför tvn/datorn. Mina kusiner måste ju vara världens bästa/sötaste/finaste/snällaste som finns :) Sen Moa också, hon måste vara den bästa/sötaste/gulligaste/finaste/snällaste hunden som finns i hela världen. Ååh, min släkt är bäst :)
Sen har mamma & pappa varit och hälsat på mig ikväll! Skoj <3 Dom hade med sig bullar:] Tur nån håller mig sällskap medan Vicktor sover.. Nu ska jag se lite sex and the city, sen vette fan. Kanske gå och lägga mig.. 

Imorgon ska jag få träffa bästIsabell!! Vi ska va lite hurtiga och gymma en sväng :) Sen kanske man ska he iväg sig och panta lite också.. Men det är tråkigt :( Jaja.. Heiiidooo !
Fick dom här av mamma också! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0