IKEA

Jag. Vill. Fara. Till. Ikea. NU.
Finns så mycket jag vill köpa.. Kanske lika bra att passa på medan man får några tusenlappar i lön. För fattigare kommer jag garanterat bli.. Vill köpa gardiner, sängtillbehör, tallrikar, muggar osvosv. 
iiiih, ska tvinga med mig syrran nån dag när jag är ledig (och hon är ledig) kan bli svårt kanske, men nog ska väl det gå. Vicktor har gjort det VÄLDIGT klart att han följer inte med en gång till. Slipp då surpul. Kanske man ska tvinga med sig föräldrarna också, challenge accepted. ;) 
 
Lite av sakerna:

Rosa ofc. Min pojkvän vill dock inte ha rosa... Whyy, i love pink:(

Superfina muggar
 
 Såna här måste jag ju bara ha.  aaawh its so cute hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0